Co wybrać pod swój pierwszy ecommerce - dedykowany sklep internetowy czy sklep abonamentowy?
Stworzenie sklepu internetowego nie musi wiązać się z wysokimi kosztami. Do wyboru są gotowe platformy, w przypadku których wystarczy płacić comiesięczny abonament. W zależności od potrzeb, można wybrać inny wariant, mniej lub bardziej rozbudowany. Jest to świetne rozwiązanie dla początkujących przedsiębiorców, małych sklepów. Z czasem, gdy biznes się rozrośnie, można pomyśleć o powiększeniu sklepu lub o stworzeniu czegoś od podstaw, zgodnie z indywidualnymi potrzebami i oczekiwaniami. W przypadku ograniczonego budżetu należy szukać oszczędności, dlatego sklep dedykowany nie będzie dobrym wyborem. Lepiej sprawdzi się sklep abonamentowy, w przyszłości zawsze można przenieść się na inną witrynę.
2022-07-12, 12:49

Czy dedykowany sklep internetowy to dobry wybór?


Najlepszym rozwiązaniem byłoby oczywiście stworzenie sklepu internetowego, który będzie w pełni dopasowany do potrzeb i oczekiwań przedsiębiorcy. Wiąże się to jednak z wysokimi nakładami finansowymi. Trzeba też liczyć się z tym, że zajmuje sporo czasu wykonanie dedykowanego e– sklepu. Wszystko trzeba zaprojektować, potem wdrożyć, przetestować, wprowadzić poprawki. Jest to proces czasochłonny i kosztowny. Początkujący przedsiębiorcy często nie mogą pozwolić sobie na takie rozwiązanie ze względu na ograniczony budżet. Jeśli sklep nie jest duży, ktoś dopiero zaczął swoją przygodę w świecie e-commerce, to lepiej rozejrzeć się za alternatywnymi rozwiązaniami. Sklep internetowy dedykowany, czyli własna platforma sprzedażowa, będzie świetną opcję dla tych, którzy liczą na jak najlepsze dopasowanie wszystkiego do swoich potrzeb. Warto zdecydować się na to po rozeznaniu w branży.

Jeśli ktoś chce rozszerzać swój asortyment, ma konkretne wymagania, to sklep dedykowany będzie idealnym rozwiązaniem. Zostanie wyposażony w liczne funkcje. Będzie nieszablonowy, powstanie zgodnie z wizją klienta. Można zdecydować o każdym elemencie. Sklep internetowy zostanie przygotowany na miarę potrzeb użytkownika pod kątem zarówno technicznym jak i wizualnym. Jest to też sposób na wyróżnienie się z tłumu, a konkurencja na rynku cały czas rośnie. Możliwe będzie także wybranie specjalisty, który zajmie się stworzeniem strony. Wszystkie aspekty zostaną przedyskutowanie przed ich wprowadzeniem. W przypadku sklepu dedykowanego można mówić o dużej plastyczności na etapie projektowania. Jeśli ktoś potrzebuje platformy, która pozwoli na specjalistyczne zarządzanie zasobami i rozmaite integracje z innymi oprogramowaniami, to warto zlecić wykonanie sklepu internetowego.


Dlaczego warto wybrać sklep abonamentowy?


Sklep internetowy dedykowany ma oczywiście mnóstwo zalet, ale nie brakuje też pewnych wad. Jeśli ktoś szuka tańszego rozwiązania, to warto zdecydować się na sklep abonamentowy. Można liczyć w jego przypadku na najniższe koszty, więc nawet początkujący przedsiębiorcy i małe firmy będą mogli pozwolić sobie na taką inwestycję. Przy braku dużego kapitału na start będzie to idealna opcja. Ogromną zaletą jest również szybkie otwarcie własnego biznesu. Sklep w abonamencie to gotowe rozwiązanie, można też uchronić się przed popełnieniem wielu błędów. Nie trzeba niczego wdrażać na własną rękę i ryzykować, że się nie sprawdzi. Wystarczy wybrać witrynę abonamentową, uiścić opłatę i można przystąpić do dostosowania sklepu do swoich potrzeb.

Asortyment nie musi być wprowadzany ręcznie, produkt po produkcie. Wystarczy wgrać plik z bazą danych i wirtualne półki sklepowe zapełnią się oferowanymi przedmiotami. Niskie opłaty raz na miesiąc nie obciążą firmowego budżetu. Można dopasować wariant do swoich aktualnych potrzeb i możliwości finansowych. W cenie abonamentu wliczone są platforma sprzedażowa, hosting, grafika i szereg innych elementów. Początkowi przedsiębiorcy mogą dodatkowo liczyć na uzyskanie wsparcia ekspertów, co stanowi ogromne ułatwienie. Jeśli pojawią się jakieś problemy, to obsługę zapewni fachowe doradztwo. W przypadku sklepów abonamentowych można liczyć na wiele udogodnień, integracje z systemami płatności online, hurtowniami, firmami kurierskimi, porównywarkami cenowymi. Jest to sposób na szybki start, łatwą sprzedaż, wygodne funkcjonowanie, oszczędność czasu i pieniędzy.

Agencja interaktywna Oxide.pl specjalizuje się w tworzeniu dedykowanych sklepów internetowych. Doradza w zakresie wyboru odpowiedniego oprogramowania pod ecommerce. Zajmuje się także marketingiem i promocją sklepów internetowych w wyszukiwarce Google i mediach społecznościowych w Polsce i za granicą.

KONTAKT / AUTOR
Katarzyna Pronczuk
Oxide Agencja Interaktywna
508101909
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.